Friday, 15 June 2012

Illustration Friday: Shiny

I saw these shiny golden glitter shoes in a shop window. Next time I pass the shop, I think I'll just buy them :) (The skirt is based on the one I'm really wearing right now ♥) A very quick doodle, but I wanted to submit something again after quite a while!


And yes, long time, no post at all. I really don't want to neglect my blog like that, but I am awfully busy. Finals coming up and stuff. This evening I took some time off from studying and even spent a few minutes drawing - I really enjoyed that!

But still, I guess there will hardly be any updates in another few weeks. See you in a month or so! Then I will come back and flood you with pictures! :D

4 comments:

  1. cute cute cute! I like your use of the oval frame. I have gold glitter shoes for the summer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks :) I found some myself in time, they're my new favourites ♥

      Delete
  2. Niedlich :) das Bild würde sich gewiss prima auf einen Lesezeichen machen.

    __________________

    Die Version hätte ich auch gerne gesehen. Da ist es ja kein Wunder, dass es sich irgendwie so unrund angefühlt hat, wenn solche Entscheidungen getroffen wurden ._. so macht man möglicherweise gute Filme zu Einheitsbrei, der sich fix verkauft.
    Die Musik habe ich auch so toll gefunden :) habe meine Begleiterinnen überreden können den Abspann weiterzugucken und zwar nur wegen der Musik. Eigentlich bin ich ja die totale Abspannguckerin, aber wenn ich mit Freunden unterwegs bin, drängen die meist so zum Gehen.

    Du auch? :D Woher?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke dir ;)
      Ja, ich finds auch sehr schade. Ich wünschte, es gäbe eine größere Nische für "Independet-Animationsfilme" aber das ist wohl einfach ein finanzielles Problem. :(

      Ja, ich wohne in Wien :D Und du? Wie ich sehe, warst du auch auf der Maco und so. Gehst du denn auch zur Aninite? :)

      Delete